Tato kniha je pro oblast prodeje a distribuce tím, čím se světový bestseller „Cíl“ stal pro oblast výroby. Dr. Goldratt se v knize zabývá klíčovými problémy obchodních a dodavatelských řetězců * neschopností předpovídat s dostatečnou přesností budoucí poptávku, * velmi dlouhými dobami dodávek (často mnohem delšími než se předpokládá), * nákupem příliš malého množství některých položek a velkého množství jiných, * tím, jak současný přístup k logistice zajišťuje, že zásoby nejsou v distribučním... Celý popis

Koupit za 438 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Tato kniha je pro oblast prodeje a distribuce tím, čím se světový bestseller „Cíl“ stal pro oblast výroby.
Dr. Goldratt se v knize zabývá klíčovými problémy obchodních a dodavatelských řetězců

* neschopností předpovídat s dostatečnou přesností budoucí poptávku,
* velmi dlouhými dobami dodávek (často mnohem delšími než se předpokládá),
* nákupem příliš malého množství některých položek a velkého množství jiných,
* tím, jak současný přístup k logistice zajišťuje, že zásoby nejsou v distribučním řetězci tam, kde je jich právě zapotřebí,

a nabízí způsob, jak prosadit potřebné změny v organizaci.

I přes atraktivní ceny a zajímavé akce se Paul White, zkušený vedoucí pobočky rodinného maloobchodního řetězce, už delší dobu potýká s klesající ziskovostí svého obchodu. Řešení se překvapivě začíná rýsovat v okamžiku, kdy havárie vodovodního potrubí donutí Paula a jeho manželku Caroline k provedení několika změn v chodu společnosti. Zatímco se všichni těší na konec nouzového stavu a obnovení „starého pořádku“, objeví se neočekávané zprávy z finančního oddělení. Cesta k řešení, které vyšvihne rodinný řetězec obchodů na výrazně ziskovou, razantně expandující, mezinárodní společnost, je však ještě dlouhá.
Zobrazit více

Parametry

Žánr naučné
Rok vydání 2010
Autor Eliyahu M. Goldratt , Ilan Eshkoli, Joe Leer Brown
Počet stran 200
Výrobce INTERQUALITY, sp
Vazba brožovaná
Jazyk české
ISBN 9788090277069
Zobrazit více parametrů