Krausová Zdeňka, Pašková Martina, Vaňková Jana, Růžička Pavel a kol. Počet stránek: 152 Vazba: šitá brožovaná Formát: 210 x 297 Při výuce v jedné třídě není vhodné kombinovat učebnice nové generace s učebnicemi původní řady. Nová generace učebnic českého jazyka je aktualizovanou řadou úspěšných učebnic Nakladatelství Fraus. V učebnici pro 9. ročník jsme obměnili pravopisná cvičení. Přidali jsme textová a korpusová cvičení a rozšířili oddíl Stavba slova. Oddíl Tvarosloví jsme obohatili o přehled... Celý popis
Koupit za 183 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Český jazyk 9 pro ZŠ a VG - Hybridní Učebnice / nová generace - Zdeňka Krausová,Martina Pašková
Doprava:
55 Kč
Skladem
183 Kč
Koupit za 183 Kč
Český jazyk 9 nová generace - hybridní učebnice - Krausová Z., Pašková M., Vaňková J., Růžička P., Chýlová H., Prošek M. - 210×297 mm
Doprava:
69 Kč
Skladem
199 Kč
Koupit za 199 Kč
Český jazyk 9 pro ZŠ a VG - Hybridní Učebnice / nová generace - Zdeňka Krausová
Doprava:
25 Kč
Skladem
202 Kč
Koupit za 202 Kč
Český jazyk 9
Doprava:
45 Kč
Skladem
199 Kč
Koupit za 199 Kč
Český jazyk 9
Doprava:
59 Kč
Skladem
244 Kč
Koupit za 244 Kč
Popis
Krausová Zdeňka, Pašková Martina, Vaňková Jana, Růžička Pavel a kol. Počet stránek: 152
Vazba: šitá brožovaná
Formát: 210 x 297
Při výuce v jedné třídě není vhodné kombinovat učebnice nové generace s učebnicemi původní řady.
Nová generace učebnic českého jazyka je aktualizovanou řadou úspěšných učebnic Nakladatelství Fraus.
V učebnici pro 9. ročník jsme obměnili pravopisná cvičení. Přidali jsme textová a korpusová cvičení a rozšířili oddíl Stavba slova. Oddíl Tvarosloví jsme obohatili o přehled typů sloves podle významu a funkce. Úpravou prošla také část Komunikace a sloh, kam jsme mimo jiné přidali ukázky žákovských prací.
Výhody oproti původní řadě učebnic:
** více prostoru pro opakování a procvičování (opakování z předchozího ročníku posíleno 2 stranami, za každý tematický celek přidána Souhrnná cvičení)
** blok Hledání souvislostí více orientován do jazyka/ů a literatury, posílena průřezová témata
** nová textová cvičení orientována na práci s textem a porozumění textu, posílení čtenářské gramotnosti
** zařazena metoda kritického myšlení a cvičení podle Standardů ZV
** navrženo odstupňování učiva, přidána cvičení pro chytré hlavy
** doplněna nová pravopisná cvičení a další typy cvičení (zdůvodni, rozhodni, vyhledej...)
** nová grafická podoba (propojení s interaktivní učebnicí, zjednodušení orientačního aparátu)
** přidány odkazy do interaktivní učebnice
Řada učebnic Český jazyk pro základní školu a odpovídající ročníky víceletého gymnázia je tvořena čtyřmi učebnicemi a pracovními sešity. Řada je zpracována podle RVP ZV.
Učebnice navazují na oblíbenou učebnicovou řadu, která vychází od roku 2003. Jsou tematicky uspořádané, oddíl Komunikace a sloh je koncipován jako samostatný.
Učebnice obsahují prvky vnitřní i vnější integrace učiva jednak s ostatními složkami předmětu český jazyk a literatura, jednak i s ostatními předměty. Prvky integrace také posilují vztahy mezi výukou češtiny a jiného cizího jazyka, umožňují zařadit více úkolů s komunikativním zaměřením, umožňují posilovat vytváření klíčových kompetencí především kompetence komunikativní, kompetence k řešení problémů a kompetence k učení.
Učebnice jsou členěny vždy na hlavní text a lištu. Hlavní text obsahuje základní informace, výkladové pasáže i cvičení různých typů včetně problémových a testových úkolů, pravidelně je zařazována práce s textem a úkoly na porozumění textu. Lišta má především motivační charakter nebo jsou úkoly na ní určeny pro samostatnou či individuální práci žáků. Může být využita i jako zdroj dalších úkolů pro žáky gymnaziálních tříd.
Za jednotlivými tematickými celky je zařazován speciální blok nazvaný Hledání souvislostí obsahující prvky vnější integrace, např. jsou zde odkazy do výtvarné výchovy, dějepisu, zeměpisu, biologie, občanské výchovy apod. Blok posiluje hledání a nalézání vztahů, měl by pomoci zapamatovat si poznatky v kontextu, ne je vnímat jako izolované. Tematické zaměření bloku umožňuje rozvíjení zejména kompetencí občanských, sociálních a personálních - tématy jsou mezilidské vztahy, historie, problematika tříděného odpadu, problémy šikany, drogové závislosti apod.
Průřezová témata jsou probírána prostřednictvím zařazovaných textů či úkolů orientovaných na řízený rozhovor či diskusi.
Učebnice jsou vždy doplněny věcným i jmenným rejstříkem, aby si žáci mohli rychle vyhledávat informace, na liště jsou časté odkazy i na vyhledávání údajů či dokladů v jazykových příručkách nebo na internetu. Předpokládá se tak rozvíjení kompetence k učení.
Grafická úprava učebních textů využívá kombinace fotografie a ilustrace. Práce s fotografiemi a ilustracemi je využívána i ve cvičeních, např. při popisu ve slohové složce předmětu nebo v souvislosti s literárními díly. Učebnice je plnobarevná, pracovní sešit je vždy černobílý, s dvoubarevnou vsadkou shrnující učivo daného ročníku.
Vazba: šitá brožovaná
Formát: 210 x 297
Při výuce v jedné třídě není vhodné kombinovat učebnice nové generace s učebnicemi původní řady.
Nová generace učebnic českého jazyka je aktualizovanou řadou úspěšných učebnic Nakladatelství Fraus.
V učebnici pro 9. ročník jsme obměnili pravopisná cvičení. Přidali jsme textová a korpusová cvičení a rozšířili oddíl Stavba slova. Oddíl Tvarosloví jsme obohatili o přehled typů sloves podle významu a funkce. Úpravou prošla také část Komunikace a sloh, kam jsme mimo jiné přidali ukázky žákovských prací.
Výhody oproti původní řadě učebnic:
** více prostoru pro opakování a procvičování (opakování z předchozího ročníku posíleno 2 stranami, za každý tematický celek přidána Souhrnná cvičení)
** blok Hledání souvislostí více orientován do jazyka/ů a literatury, posílena průřezová témata
** nová textová cvičení orientována na práci s textem a porozumění textu, posílení čtenářské gramotnosti
** zařazena metoda kritického myšlení a cvičení podle Standardů ZV
** navrženo odstupňování učiva, přidána cvičení pro chytré hlavy
** doplněna nová pravopisná cvičení a další typy cvičení (zdůvodni, rozhodni, vyhledej...)
** nová grafická podoba (propojení s interaktivní učebnicí, zjednodušení orientačního aparátu)
** přidány odkazy do interaktivní učebnice
Řada učebnic Český jazyk pro základní školu a odpovídající ročníky víceletého gymnázia je tvořena čtyřmi učebnicemi a pracovními sešity. Řada je zpracována podle RVP ZV.
Učebnice navazují na oblíbenou učebnicovou řadu, která vychází od roku 2003. Jsou tematicky uspořádané, oddíl Komunikace a sloh je koncipován jako samostatný.
Učebnice obsahují prvky vnitřní i vnější integrace učiva jednak s ostatními složkami předmětu český jazyk a literatura, jednak i s ostatními předměty. Prvky integrace také posilují vztahy mezi výukou češtiny a jiného cizího jazyka, umožňují zařadit více úkolů s komunikativním zaměřením, umožňují posilovat vytváření klíčových kompetencí především kompetence komunikativní, kompetence k řešení problémů a kompetence k učení.
Učebnice jsou členěny vždy na hlavní text a lištu. Hlavní text obsahuje základní informace, výkladové pasáže i cvičení různých typů včetně problémových a testových úkolů, pravidelně je zařazována práce s textem a úkoly na porozumění textu. Lišta má především motivační charakter nebo jsou úkoly na ní určeny pro samostatnou či individuální práci žáků. Může být využita i jako zdroj dalších úkolů pro žáky gymnaziálních tříd.
Za jednotlivými tematickými celky je zařazován speciální blok nazvaný Hledání souvislostí obsahující prvky vnější integrace, např. jsou zde odkazy do výtvarné výchovy, dějepisu, zeměpisu, biologie, občanské výchovy apod. Blok posiluje hledání a nalézání vztahů, měl by pomoci zapamatovat si poznatky v kontextu, ne je vnímat jako izolované. Tematické zaměření bloku umožňuje rozvíjení zejména kompetencí občanských, sociálních a personálních - tématy jsou mezilidské vztahy, historie, problematika tříděného odpadu, problémy šikany, drogové závislosti apod.
Průřezová témata jsou probírána prostřednictvím zařazovaných textů či úkolů orientovaných na řízený rozhovor či diskusi.
Učebnice jsou vždy doplněny věcným i jmenným rejstříkem, aby si žáci mohli rychle vyhledávat informace, na liště jsou časté odkazy i na vyhledávání údajů či dokladů v jazykových příručkách nebo na internetu. Předpokládá se tak rozvíjení kompetence k učení.
Grafická úprava učebních textů využívá kombinace fotografie a ilustrace. Práce s fotografiemi a ilustracemi je využívána i ve cvičeních, např. při popisu ve slohové složce předmětu nebo v souvislosti s literárními díly. Učebnice je plnobarevná, pracovní sešit je vždy černobílý, s dvoubarevnou vsadkou shrnující učivo daného ročníku.
Parametry
Autor | Zdeňka Krausová, Martina Pašková, Jana Vaňková, Helena Chýlová, Martin |
Jazyk | české |
Nakladatelství | Fraus |
Rok vydání | 2021 |
Výrobce | Fraus |
Počet stran | 152 |