Apply behavioral science techniques in key areas of marketing to drive consumer action for increased engagement and conversion rates.
Koupit za 1 008 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Using Behavioral Science in Marketing: Drive Customer Action and Loyalty by Prompting Instinctive Responses (Harhut Nancy)(Paperback)
Doprava:
39 Kč
1 008 Kč
Koupit za 1 008 Kč
Using Behavioral Science in Marketing
Doprava:
63 Kč
970 Kč
Koupit za 970 Kč
Using Behavioral Science in Marketing
Doprava:
54 Kč
970 Kč
Koupit za 970 Kč
Using Behavioral Science in Marketing
Doprava:
89 Kč
956 Kč
Koupit za 956 Kč
Popis
Apply behavioral science techniques in key areas of marketing to drive consumer action for increased engagement and conversion rates.
Parametry
Rok vydání | 2022 |
Autor | Harhut, Nancy |
Počet stran | 288 |
Výrobce | Kogan Page Ltd |
Vazba | Brožovaná |
Jazyk | anglické |
Váha | 432 gramů |
ISBN | 1398606480 |